Arendje Verhuur
FAQ

Welkom bij onze FAQ-pagina! Hier vind je antwoorden op veelgestelde vragen over onze producten, diensten en procedures. Of je nu meer wilt weten over ons bestelproces, de levering, onze betalingsmogelijkheden of iets anders, we hebben de antwoorden voor je. Bekijk hieronder onze lijst met veelgestelde vragen en vind snel de informatie die je zoekt. Als je vraag er niet tussen staat, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen je graag verder!

Een vrijblijvende offerte aanvragen

Wil je graag een vrijblijvende offerte ontvangen voor onze materialen? Dat kan eenvoudig via onze webshop! Bekijk ons assortiment, plaats de gewenste materialen in je winkelmandje en ga naar het check-out formulier. Vul daar de benodigde informatie in. Ons team zal vervolgens binnen een werkdag aan de slag gaan om een op maat gemaakte offerte voor je op te stellen. Je zit nergens aan vast en het is geheel vrijblijvend.

Je kunt op onze website zonder verplichtingen een offerte aanvragen. Je bent dan nog nergens aan gebonden. Na het indienen van je aanvraag ontvang je een op maat gemaakte offerte via e-mail. Pas nadat je deze offerte hebt bevestigd, worden de materialen daadwerkelijk gereserveerd.

In de meeste gevallen is het nog mogelijk om aantallen te wijzigen of extra materialen bij te bestellen. Neem hiervoor contact op met een van onze medewerkers via 073 20 44 044 of stuur een e-mail met je projectnummer naar info@arende.nl.

In de meeste gevallen is het niet mogelijk om je bevestigde offerte kosteloos te annuleren. We streven er echter altijd naar om mee te denken en een passende oplossing te vinden. Neem hiervoor contact op met een van onze medewerkers via 073 20 44 044 of stuur een e-mail met je projectnummer naar info@arende.nl.

Productaanbod

Wij hebben het breedste assortiment aan verhuurmaterialen van Nederland. Indien je toch niet kunt vinden wat je zoekt, neem dan contact met ons op. Wellicht kunnen wij je alsnog verder helpen.

Onze website heeft helaas geen voorraadsysteem. Voel je vrij om te bestellen wat je denkt nodig te hebben. We streven ernaar om aan al jouw wensen te voldoen. Mochten bepaalde materialen niet beschikbaar zijn, dan nemen we contact met je op en zoeken we naar een alternatief.

Huren van materialen

Alle vermelde prijzen gelden per dag en zijn van toepassing op de gebruiksduur van de materialen voor één dag. Je hebt de mogelijkheid om de gehuurde artikelen een werkdag eerder te laten bezorgen / of zelf op te halen en een werkdag later te laten retourneren. Op deze manier heb je voldoende tijd om je evenement of feest voor te bereiden.

Indien je de materialen langer dan één dag wilt gebruiken, hanteren wij een toeslag voor elke extra dag, die vermeld staat op onze website bij het desbetreffende product. Voor verhuurperiodes langer dan twee dagen maken we graag een speciale prijsafspraak.

Tijdens het bestellen kun je ervoor kiezen om kosten voortvloeiend uit schade ten gevolge van brand en/of storm eigen risico af te kopen. Kies je ervoor om dat niet te doen, dan ben je hiervoor zelf verantwoordelijk.

Wij verzorgen de schoonmaak van servies, bestek, glaswerk en linnen zonder extra kosten. We vragen je vriendelijk om deze materialen veegschoon en in hun originele verpakking terug te sturen, zoals bij de levering.

Het glaswerk kun je omgekeerd in de krat plaatsen, met onderin een lekbak (die je kosteloos kunt bijbestellen).

Daarnaast verzoeken we je om het bestek en servies gesorteerd in de juiste kratten te plaatsen.

Alle andere materialen dienen schoon te worden geretourneerd.

Betaling

Bij ieder artikel staat de prijs zowel inclusief als exclusief BTW.

De betaling voor je bestelling dient 24 uur van tevoren te zijn voldaan via iDeal of per bankoverschrijving, onder vermelding van het factuurnummer.

Onderstaande opties zijn niet mogelijk:

  • Betalen aan de chauffeur
  • Pinnen
  • Contant betalen

Wij vragen aan iedereen die materialen bij ons huurt, zich te legitimeren met een geldig legitimatiebewijs, voorzien van een pasfoto (paspoort, id-kaart of rijbewijs).

Voor het gebruik van onze koelaanhangers brengen wij €250 borg in rekening. Het kan zijn dat we voor andere materialen ook een borg vragen, dit wordt vermeld op je factuur. Na controle bij het retourneren wordt het bedrag per bank teruggestort.

Je bestelling laten transporteren door Arendje

Bij de check-out op onze website heb je twee opties voor transport: flexibel transport en transport op afspraak.

Met flexibel transport leveren we altijd op een werkdag vóór de gebruiksdag en halen we de materialen een dag na de gebruiksdag weer op, met uitzondering van zon- en feestdagen. Je ontvangt altijd een werkdag voordat wij komen een e-mail met een tijdsindicatie.

Bij transport op afspraak kan je ook kiezen voor een specifiek dagdeel tegen een meerprijs. Je kunt hierin dan een voorkeur voor ochtend of middag doorgeven.

Bekijk direct na het bezorgen of je bestelling compleet en onbeschadigd is. Sluit de apparatuur thuis direct aan om te controleren of alles naar wens functioneert.

Niet tevreden? Als je onverhoopt niet tevreden bent over de levering, laat het ons dan zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen 3 uur na ontvangst, weten. Hiermee voorkomen we mogelijke discussies en wellicht kunnen we nog de gelegenheid vinden om het probleem op te lossen. We zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 en 17:00 uur, en op zaterdag tussen 08:00 en 10:30 uur op het nummer 073 2044 044. Let op: reclamaties achteraf zijn niet mogelijk.

Alle materialen worden aangeleverd in kratten, kisten, rolcontainers en op pallets. Deze emballage goederen blijven op het afleveradres staan. Bij het ophalen van de goederen dient alles weer op dezelfde manier transportklaar te staan, op dezelfde locatie als waar de goederen zijn afgeleverd. Indien niet alle goederen transportklaar staan en wij op een later moment de resterende goederen dienen op te halen, worden hiervoor extra transportkosten in rekening gebracht.

Zorg ervoor dat de afleverlocatie toegankelijk is voor grote vrachtwagens of zich maximaal 10 meter verwijderd bevindt van een plek waar een vrachtwagen kan komen. De meeste materialen zijn verpakt op rolcontainers en/of pallets. We leveren de materialen voor jou tot aan de eerste drempel, mits deze plek bereikbaar is voor rollende materialen en een harde, vlakke ondergrond heeft.

Bij het ophalen moeten de materialen vanaf 8.00 uur ‘s ochtends gereedstaan op de rolcontainers of pallets. Zorg ervoor dat de gehuurde materialen bij retour op dezelfde manier klaarstaan als bij de levering en op een verharde ondergrond.

Een handige tip: maak foto’s bij levering om alles op dezelfde wijze te kunnen terugplaatsen.

Je bestelling zelf afhalen en retour brengen

Ons centrale magazijn is gevestigd in Rosmalen.

Bekijk direct bij het afhalen of je bestelling compleet en onbeschadigd is. Sluit de apparatuur thuis direct aan om te controleren of alles naar wens functioneert.

Niet tevreden? Als je onverhoopt niet tevreden bent over de materialen, laat het ons dan zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen 3 uur na ontvangst, weten. Hiermee voorkomen we mogelijke discussies en wellicht kunnen we nog de gelegenheid vinden om het probleem op te lossen. We zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 en 17:00 uur, en op zaterdag tussen 08:00 en 10:30 uur op het nummer 073 2044 044. Let op: reclamaties achteraf zijn niet mogelijk.

Alle materialen worden aangeleverd in kratten, kisten, rolcontainers en op pallets.

Indien je de materialen komt afhalen ben je zelf verantwoordelijk voor het in- en uitladen.

Het is niet toegestaan om onze materialen, zoals bijvoorbeeld keukenapparatuur (bv. koelingen), plat te vervoeren. Zorg ervoor dat je de materialen ophaalt met een bus of bakwagen die uitgerust is met een laadklep. Twijfel je? Neem dan even telefonisch contact met ons op.

Algemeen

Bekijk direct na het afhalen of je bestelling compleet en onbeschadigd is. Sluit de apparatuur thuis direct aan om te controleren of alles naar wens functioneert.

De meeste apparaten hebben een gebruikershandleiding en deze kan je online vinden bij het betreffende artikel. Mocht je er toch niet uitkomen, bel gerust! We zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 en 17:00 uur, en op zaterdag tussen 08:00 en 10:30 uur op het nummer 073 2044 044. Let op: reclamaties achteraf zijn niet mogelijk.

Niet tevreden? Als je onverhoopt niet tevreden bent over de levering, laat het ons dan zo snel mogelijk, maar in ieder geval binnen 3 uur na ontvangst, weten. Hiermee voorkomen we mogelijke discussies en wellicht kunnen we nog de gelegenheid vinden om het probleem op te lossen. We zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 en 17:00 uur, en op zaterdag tussen 08:00 en 10:30 uur op het nummer 073 2044 044. Let op: reclamaties achteraf zijn niet mogelijk.

Bestel je bier bij ons? Geen probleem, je kunt gewoon de volle fusten terug geven die je over hebt. Onze medewerkers kunnen je adviseren over hoe veel je nodig hebnt.

Op onze overige dranken geldt geen retourrecht. Dit geldt voor losse dranken alsook de pakketten (afkoop).

Onze richtlijn is dat tijdens een feestje meestal de helft van de gasten bier drinkt. Een goed uitgangspunt is dat een persoon ongeveer 10 glazen bier drinkt, wat neerkomt op 2 liter.

Wil je advies over de hoeveelheid bier die je nodig hebt? Neem dan gerust contact met ons op.