Afhalen
Lees hier alle informatie over het zelf afhalen en retour brengen van je bestelling.
Tijden en dagen
Je kunt er voor kiezen om zelf je bestelling af te halen en retour te brengen bij ons magazijn in Rosmalen. Hier zijn wij op werkdagen voor geopend van 8:00 tot 17:00 uur en op vrijdag tot 16.00 uur. Op zaterdag en zondag zijn wij gesloten. Je mag je bestelling altijd één werkdag voor de gebruiksdag bij ons afhalen en een werkdag na de gebruiksdag retour brengen.
Legitimatiebewijs
Neem altijd een geldig legitimatiebewijs mee voor de controle. Alle bestellingen moeten vooraf betaald zijn, er is geen mogelijkheid om te pinnen. Bij een aantal artikelen vragen wij borg. Dit vind je terug op je vrijblijvende offerte.
Controleer je bestelling
Bekijk direct bij het afhalen of je bestelling compleet en onbeschadigd is. Sluit de apparatuur thuis direct aan om te controleren of alles naar behoren functioneert
Foutje? Laat het ons binnen 3 uur weten
Denk je dat er iets niet klopt? Laat het ons dan binnen 3 uur na ontvangst weten. We staan voor je klaar om eventuele problemen op te lossen en discussies achteraf te voorkomen. Je kunt ons bereiken van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 en 17:00 uur, en op zaterdag tussen 08:00 en 10:30 uur (tijdens het hoogseizoen) op het nummer 073 2044 044. Let op: we kunnen geen reclamaties achteraf accepteren.
Transport: Gebruik een bus of bakwagen met laadklep
Het is niet toegestaan om onze materialen, zoals bijvoorbeeld keukenapparatuur (bv. koelingen), liggend te vervoeren. Zorg ervoor dat je de materialen ophaalt met een bus of bakwagen die uitgerust is met een laadklep. Je bent zelf verantwoordelijk voor het in- en uitladen van je bestelling. Twijfel je? Neem dan even telefonisch contact met ons op.
Retourneren: meld je bij de balie met je QR code
Als je materialen wilt retourneren, meld je dan direct bij de balie van ons afhaalmagazijn. Bewaar je etiket met QR-code, zodat we je snel kunnen helpen.
Breuken of tekorten worden gecontroleerd na retournering
Na het retour brengen van je order worden de materialen in ons magazijn gecontroleerd op eventuele schade of ontbrekende items. Eventuele kosten voor tekorten of reparaties worden in rekening gebracht.
Schoonmaak: wij zorgen voor servies, glaswerk, bestek & linnen
Wij verzorgen de schoonmaak van servies, bestek, glaswerk en linnen zonder extra kosten. We vragen je vriendelijk om deze materialen veegschoon en in hun originele verpakking terug te sturen, zoals bij afhalen. Daarnaast verzoeken we je om het glaswerk, bestek en servies gesorteerd in de juiste kratten te plaatsen. Alle andere materialen dienen schoon te worden geretourneerd.