Transport
Lees hier alle informatie over het laten bezorgen en retour halen van een bestelling.
Wij bezorgen door heel Nederland en België. Met onze ruime transport ervaring kunnen wij door heel de Benelux leveren. Wij komen dagelijks in Amsterdam, Rotterdam, Utrecht, Breda, Antwerpen, Brussel, Tilburg, Eindhoven en Den Bosch. Uiteraard bezorgen wij ook in de rest van Nederland en België voor het bezorgen van onze verhuurmaterialen.
Tijden en dagen
Je kunt er voor kiezen om het transport van je bestelling door ons te laten verzorgen. Wij leveren op maandag tot en met vrijdag tussen 8:00 en 17:00 uur. Je heb hiervoor twee opties: flexibel (geen voorkeur voor tijd) of op afspraak (voorkeur voor een dagdeel). Kosten hiervoor kan je via een vrijblijvende offerte opvragen. Je vind dan de dagen en tijden terug in het tijdsschema op je offerte.
Een bestelling wordt altijd een werkdag voor de gebruiksdag geleverd en een werkdag na de gebruiksdag opgehaald. Op zaterdag en zondag zijn wij gesloten.
Wanneer je kiest voor transport krijg je een werkdag voor levering en een werkdag voor retour per mail een richttijd van 2 uur waarin wij langskomen. Zo zit je niet de hele dag te wachten. Wel zo handig.
Legitimatie
Heb altijd een geldig legitimatiebewijs bij voor eventuele controle. Alle bestellingen moeten vooraf betaald zijn, er is geen mogelijkheid om te pinnen bij de chauffeur. Bij een aantal artikelen vragen wij borg. Dit vind je terug op je vrijblijvende offerte.
Controleer je bestelling direct na ontvangst
Bekijk direct na levering of je bestelling compleet en onbeschadigd is. Sluit de apparatuur thuis direct aan om te controleren of alles naar behoren functioneert
Foutje? Laat het ons binnen 3 uur weten
Denk je dat er iets niet klopt? Laat het ons dan binnen 3 uur na ontvangst weten. We staan voor je klaar om eventuele problemen op te lossen en discussies achteraf te voorkomen. Je kunt ons bereiken van maandag tot en met vrijdag tussen 08:00 en 17:00 uur, en op zaterdag tussen 08:00 en 10:30 uur (tijdens het hoogseizoen) op het nummer 073 2044 044. Let op: we kunnen geen reclamaties achteraf accepteren.
Zorg ervoor dat de locatie toegankelijk is
Zorg ervoor dat de afleverlocatie toegankelijk is voor grote vrachtwagens of zich maximaal 10 meter verwijderd bevindt van een plek waar een vrachtwagen kan komen. De meeste materialen zijn verpakt op rolcontainers en/of pallets. We leveren de materialen voor jou tot aan de eerste drempel, mits deze plek bereikbaar is voor rollende materialen en een harde, vlakke ondergrond heeft. Zijn er obstakels zoals grind of trapjes, laat dit dat direct weten. De transportmaterialen blijven op locatie.
Retourneren: zorg dat de materialen klaar staan
Bij het ophalen moeten de materialen vanaf 8.00 uur ‘s ochtends gereedstaan op de rolcontainers of pallets. Zorg ervoor dat de gehuurde materialen bij retour op dezelfde manier klaarstaan als bij de levering. Tip: maak foto’s!
Breuken of tekorten worden gecontroleerd na retournering
Na het retour brengen van je order worden de materialen in ons magazijn gecontroleerd op eventuele schade of ontbrekende items. Eventuele kosten voor tekorten of reparaties worden in rekening gebracht.
Schoonmaak: wij zorgen voor servies, bestek, glaswerk & linnen
Wij verzorgen de schoonmaak van servies, bestek, glaswerk en linnen zonder extra kosten. We vragen je vriendelijk om deze materialen veegschoon en in hun originele verpakking terug te sturen, zoals bij de levering. Zorg er wel voor dat eventueel vochtig linnen niet in een afgesloten zak wordt bewaard. Daarnaast verzoeken we je om het glaswerk, bestek en servies gesorteerd in de juiste kratten te plaatsen. Alle andere materialen dienen schoon te worden geretourneerd.